کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

دیدنی های آنتالیا با همراه داشتن کودک

آنتالیا با ساحل و دریایش می‌‌ تواند بهترین مقصد برای خیلی از خانواده‌ها باشد. اما اگر برای خرید تور آنتالیا به دنبال دلیلی غیر از دریا هستید، گزینه‌های پیش رویتان برای انتخاب کم نیستند.
تروی آکوا
تروی آکوآ یکی از مشهورترین پارک های آبی آنتالیا است. با ورود از در اصلی، وارد شهری پر از سرسره ها و تفریحات آبی هیجان انگیز خواهید شد. علاوه بر لذت بردن از سرسره ها و تفریحات آبی در این پارک، می توانید همراه با کودکان دلبندتان خوشمزه ترین بستنی های دنیا را بخورید. یا به رستوران رفته و در فضایی زیبا، دورهم غذایی لذیذ نوش جان کنید.
پارک بالن
پارک بالن در سال ۲۰۰۹ در آنتالیا افتتاح شد. این مجموعه با سه طبقه ، انواع بازی و سرگرمی های مخصوص افراد مختلف خانواده را دارد. این مرکز علاوه بر دیسکوی کودکان که موسیقی های شادی برای بچه ها پخش می کند، تونل هیجان، سرسره های بادی غول پیکر، کافه تریا، استخر توپ، اسباب بازی های متنوع و همینطور بوفه های مواد غذایی و نوشیدنی زیادی دارد. پارک بالن مختص کودکان یک تا ده سال است.
دلفین آکوالند
آکوالند یکی از مهمترین پارک‌‌ های آبی ترکیه بحساب می آید که در ساحل "کنیالتی" قرار دارد. از سرسره‌های آبی و استخر موج گرفته تا دلفین‌لند در این پارک وجود دارد. علاوه بر نمایش جالب دلفین‌ها، می‌توانید از بزرگترین تونل آکواریوم دنیا دیدن کنید. همچنین این پارک بخشی دارد با نام دنیای برف که در آن می‌ توان برف بازی کرد و آدم برفی ساخت. اگر از خزندگان بدتان نمی آید، سری هم به خانه خزندگان گرمسیری بزنید.
پارک دلفین سینالیا
در سینالیا می توانید از نزدیک دلفین ها ببینید، لمس شان کنید و با آنها بازی کنید. در کنار دلفین ها، فوک های دریایی و شیر ماهی های امریکای جنوبی نیز شما را به تماشای زندگی هیجان انگیزشان دعوت می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.