کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

تور آنتالیا با اقامت در این هتل رویایی می شود!

یکی از هتلهای زیبای آنتالیا که باید در خرید تور آنتالیا نوروز 95 مدنظر قرار بدهید هتل هنر مدیترانه ای یا Mediterra Art است.خیلی ها با دیدن هتل هنر مدیترانه ای (Mediterra Art) تصور می کنند که آن یک خانه است و ارزش ندارد تور آنتالیا را با اقامت در آن خراب کنند. شاید بهتر باشد بدانید هتل هنر مدیترانه ای جز بهترین هتلهای چهار ستاره آنتالیا است و خیلی ها با تور آنتالیا از کشورهای اروپایی می آیند و در این فضای زیبا اقامت می کنند.
این هتل در ساختمانی با معماری عثمانی قرار دارد و با ورود به آن، جذابیت های تاریخی و معماری بنا خودنمایی می کند. تزیینات و نقاشی های رنگی که از سال ها قبل بر روی در و دیوار بنا بجای مانده نیز جذابیت آن را چندین برابر می کند.
گرچه بنای هتل مانند خانه است، داخل آن مانند هر هتل دیگری مجلل و لوکس است. هتل در بخش قدیمی شهر و در منطقه تاریخی Attaleia که امروزه بیشتر آن را با نام Kaleici می شناسند، قرار دارد. این بخش از شهر بیش از 2000 سال قدمت دارد و همچنان مانند گذشته اش، استوار و پا برجا کوله باری از تاریخ را به دوش می کشد. مهمانان به سادگی می توانند به سواحل دریای مدیترانه و حمل و نقل عمومی دسترسی داشته باشند. فرودگاه بین المللی آنتالیا در فاصله 10 کیلومتری از هتل است.
بنای هتل از یک ساختمان اصلی و دو ساختمان متصل به آن تشکیل می شود و در مجموع شامل 19 اتاق در دو طبقه است. تمامی اتاق ها دارای سیستم تهویه مطبوع، سسیتم سرمایش و گرمایش هوشمند و حمام اختصاصی هستند. اکثر اتاق ها دارای یک تراس رو به ساحل است. مینی بار، گاو صندوق، چای ساز/قهوه جوش، تلویزیون، رادیو، سیستم صوتی استریو، میز کار، و اینترنت در تمامی اتاق ها وجود دارد. حمام اتاق ها دارای دوش، اسپا کوچک و سشوار و لوازم مورد نیاز دیگر است.


این هتل دارای یک استخر روباز است و لانژ آفتاب و چتر نیز در اطراف آن قرار داده شده است. همچنین جکوزی هتل با پرداخت هزینه و رزرو، در اختیار مهمانان است. هزینه رزرو این هتل از 114 هزار تومان شروع می شود .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.