کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

علائم اختصاری امکانات هتلها

اگر سر و کارتان به رزرو هتل افتاده باشد و یا خریدار تور بوده باشید،ممکن است در مورد امکانات هتل و حروف اختصاری ای که مقابل آنها نوشته می شود دچار سردرگمی شوید. همانطور که میدانید هتلها با علائم اختصاری  امکانات خود را به مهمانان اطلاع رسانی می کنند تا مهمانان با اطلاعات بیشتری اقدام به رزرو کنند.در اینجا درباره ی این علائم به اختصار می نویسیم تا اگر قصد خرید تورهای مختلف مانند تور آنتالیا و یا رزرو هتل در مقصد خود را دارید با آگاهی از امکانات اقدام به خرید کنید.هزینه ها با توجه به امکانات کاملا متفاوت است و دانستن این علائم شما را در انتخاب درست کمک می کند.



با علائم اختصاری هتلها آشنا شوید


امکانات هتلها مختلف هستند و با توجه به امکاناتی که دارند هزینه ی اقامت تغییر می کند.اولین نشانه حرف Bاست که حرف اول کلمه ی bedاست و به این معناست که هتل فقط جای خواب به شما می دهد.اگر اقامت همراه با صبحانه باشد شما با علامت BBکه اختصار کلمه ی bed and breakfastروبه رو می شوید.

حال اگر علاوه بر صبحانه یک وعده ی غذایی مانند نهار یا شام هم به سرویس هتل اضافه شود،علامت HB که اختصار کلمه ی  half boardاست را می بینید.اگر سه وعده کامل جز سرویس هتل باشد علامت FB یا full board در مقابل امکانات هتل قرار داده می شود.

با اضافه شدن میوه،نوشیدنی و عصرانه all inclusive  یا ALLرا قرار می دهند.اگر از شما با نوشیدنی های بین المللی و پذیرایی 24 ساعته استقبال کنند این علامت به U ALL یا همان ultra all inclusiveتبدیل می شود.

حال انتخاب با شماست که دوست دارید از چه امکاناتی برخوردار باشید و چقدر مایل هستید هزینه کنید.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.