کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتل ملک

پیش از سفر به شهر اصفهان بد نیست که درباره مکان های اقامتی این شهر اطلاعاتی داشته باشید و با بررسی امکانات هتل ها و سرویس دهی شان، رزرو هتل مناسب با بودجه تان را انجام دهید. شهر اصفهان به دلیل گردشگری بودنش، دارای هتل ها و مکان های اقامتی متنوعی است و نیازی نیست که به اجبار جایی را انتخاب کنید. رزرو هتل در اصفهان برای هر سلیقه و بودجه ای ممکن است. در ادامه می خواهیم یکی از هتلهای رده اقتصادی این شهر را معرفی کنیم.
معرفی هتل سه ستاره ملک اصفهان
اگر به دنبال هتلی با امکانات متوسط و با قیمت مناسب هستید، هتل ملک انتخاب مناسبی برای شما است. هتل ملک هتلی 3 طبقه با 30 اتاق است که در مرکز شهر اصفهان و در خیابان بزرگمهر واقع شده است. این خیابان نسبتا خلوت است و از هیاهو و سر و صدای مداو م ماشین ها دور است. از مشخصه های هتل می توان به نزدیکی آن به نمایشگاه بین المللی اصفهان و میدان های اصلی شهر اشاره کرد که هم برای مسافرانی که به قصد تجارت آمده و هم گردشگران، بسیار مناسب است.
هتل سه ستاره است اما از امکانات خوبی برای رفاه حال مهمانانش برخوردار است. از امکانات هتل می توان به اتاق های بزرگ و دلباز مجهز به تلویزیون، یخچال، تخت خواب های راحت، سرویس فرنگی، اینترنت در اتاق و حمام اشاره کرد. در هتل رستوران، لابی و کافی شاپ نیز برای پذیرایی از مهمانان وجود دارد. هزینه رزرو هتل از شبی 168هزار تومان آغاز می شود . هزینه خدمات لاندری جداگانه دریافت می شود.
آدرس هتل ملک اصفهان:استان اصفهان ، شهر اصفهان ، خیابان بزرگمهر ، خیابان هشت بهشت غربی ، خیابان ملک ، هتل ملک اصفهان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.