کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

اینگونه تور ارزان آنتالیا را تجربه کنید

گرچه سفرهای خارجی، هزینه بر هستند و عملا باید چند میلیونی خرج کرد تا یک سفر خوب و مطلوب را تجربه کرد، حتما نباید با رزرو هتل پنج ستاره و پرداخت هزینه های جانبی، خود را به زحمت انداخت . مثل تمام شهرها، آنتالیا نیز دارای هتلهایی است که با شناخت آنها می توان یک تور ارزان آنتالیا را تجربه کرد. هتلی که می خواهیم برایتان معرفی کنیم هتلی چهار ستاره است ولی هزینه رزرو هتل برای هر فرد بزرگسال از شبی 120 هزار تومان شروع می شود. بعد از معرفی هتل شما هم حتما به فکر رزرو آن می افتید.
معرفی هتل آی سی هتلز ایرپورت
آی سی هتلز ایرپورت (IC Hotels Airport) هتلی مجلل با سبک معماری نئوکلاسیک است که در محیطی آرام و با چشم ‌انداز فوق ‌العاده ی رو به جنگل از مهمانانش پذیرایی می کند. این هتل برای مسافرت‌ های کاری و تجاری، برگزاری سمینار و کنفرانس، مسافرت‌ های زمستانی، تورهای گروهی، و البته مسافرت‌ های خانوادگی گزینه بسیار مناسبی است.
هتل دارای خدمات و امکانات متنوعی است که می ‌تواند راحتی مهمانانش را تضمین کند . این هتل ۱۷۹ اتاق دارد که شامل ۱۱ جونیور سوییت و ۵ سوییت استاندارد می شود. امکاناتی همچون لابی با رسپشن ۲۴ ساعته، صندوق امانات و صرافی، باغ ، آرایشگاه، رستوران، بار، اینترنت بی ‌سیم، اتاق کنفرانس، و تهویه‌ مطبوع در اختیار مهمانان است.
این هتل مجلل در فاصله‌ ۸۰۰ متری از فرودگاه آنتالیا (Antalya Airport) قرار دارد. اتاق ‌های هتل ۳۲ متر مربع مساحت دارند و مجهز به حمام اختصاصی همراه با سشوار، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره‌ ای و کابلی، سیستم تهویه‌ هوا، مینی ‌بار، سیستم گرمایشی و گاوصندوق اجاره ‌ای می باشند. این هتل علاوه بر استخر روباز با بوفه‌ کنار استخر، امکانات ورزشی دیگری مانند خدمات ماساژ، سونا، استخر سرپوشیده، جکوزی، تنیس روی میز، اسکواش و باشگاه ورزشی نیز دارد.
تور ارزان آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.