کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتل مارمارا استانبول

اگر میخواهید با خرید تور استانبول به این شهر سفر کنید، بد نیست با یکی از بهترین هتلهای چهار ستاره  شهر آشنا شوید.
معرفی هتل مارمارا استانبول
همانطور که میدانید میدان تقسیم مهمترین میدان و منطقه استانبول است و در این منطقه انواع مراکز خرید، انواع رستوران ها، ایستگاه های حمل و نقل به راحتی در دسترس است.  هتل مارمارا در مجاورت میدان تقسیم ساخته شده است و چشم انداز اتاق های آن به دریای مرمره و تنگه بسفر است. هتل تا فرودگاه آتاتورک 50 کیلومتر فاصله دارد و در حوالی آن همیشه اتوموبیل هایی برای جا به جایی مسافران به فرودگاه یا دیگر مناطق شهر استانبول آماده هستند. البته در فاصله چند صد متری از هتل ایستگاه اتوبوس و مترو نیز وجود دارد که استفاده از آنها مقرون به صرفه تر خواهد بود.
در این هتل 376 اتاق وجود دارد که همگی به امکانات رفاهی مانند چای و قهوه ساز، مینی بار، میز کار، صندوق امانات، کمد دیواری، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، اینترنت پر سرعت، حوله و سشوار مجهز شده اند. روم سرویس به صورت 24 ساعته ارائه می شود. خدمات سرو غذا در اتاق نیز با پرداخت هزینه جداگانه ممکن است. بر روی سقف این هتل هم استخری به عمق 11 متر ساخته شده است تا مسافران بتوانند بخشی از اوقات فراعت خود را به شنا کردن و جمام آفتاب در کنار استخر سپری کنند.
در هتل مارمارا دو رستوران، یک بار و یک شکلات بار ،  ۳ سالن ماساژ ، حمام ترکی ، سالن بدنسازی ،  سونا و جکوزی ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم وجود دارد. از دیگر خدمات این هتل می توان به خدمات اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه اشاره کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.