کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتل آستریا الیتا آنتالیا

هتل های منطقه گردشگری سیده، جز بهترین هتلهای آنتالیا بحساب می آیند و هرکدام یک مرکز تفریحی محسوب می شوند . هتل آستریا الیتا آنتالیا یکی از هتل های ساحلی زیبا در آنتالیا است  که اقامت در آن برای هر گردشگری می تواند لذت بخش باشد.
برخورداری از آب و هوایی مطبوع ، بهره مندی از طبیعت زیبا و بکر ، ساحل اختصاصی ، معماری سازگار با محیط زیست ، و امکاناتی ویژه دلایلی است که در میان هتلهای آنتالیا، این هتل ۵ ستاره مورد توجه گردشگران تور آنتالیا واقع گردد . به لحاظ موقعیت مکانی و جغرافیایی نیز باید گفت که هتل Asteria Elita حدود ۸۱ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد .
هتل دارای  ۵۸۷ اتاق است که ۵۳ اتاق استاندارد و ۱۵۲ اتاق آن در ساختمان اصلی قرار گرفته و ۲۳۴ اتاق استاندارد دیگر و ۳۴ اتاق خانوادگی در ساخمان های جانبی واقع شده اند. مساحت و چیدمان متفاوت این اتاق ها متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان بوده و آرامش آنها را تامین می کند . اتاق های هتل مجهز به تلفن مستقیم ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی و دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  هستند.
امکانات هتل آستریا الیتا آنتالیا برای اوقات فراغت و تعطیلاتی رویایی برنامه ریزی شده است . از جمله امکانات ورزشی مهیج و خدمات رفاهی منحصر به فرد هتل می توان به  ماساژ ، سالن بدنسازی مجهز ، استخرهایی متعدد روباز و سرپوشیده برای کودکان و بزرگسالان ، سرسره های آبی ،  ورزش های آبی موتوری ، امکانات ساحلی برای شنا و حمام آفتاب ، حمام ترکی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، پرتاب دارت ، زمین تنیس ، خدمات کپی و فکس ، سونا و جکوزی ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت ، خدمات خانه داری ، برنامه های سرگرم کننده برای تفریح کودکان ، خدمات شستشوی لباس ، فروشگاه ، ، کافی شاپ ، چندین رستوران با فضایی با شکوه خدمات پزشکی ، سینما ، رادیو ، اتاق بازی  ، کافی نت ، و پلاژ اختصاصی اشاره نمود .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.