کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

آنکارا و هتلهای نزدیک سفارت

ایرانیان معمولا با خرید تورهای ترکیه قصد سفر به  آنتالیا و استانبول و شهرهای ساحلی این کشور را دارند.بیشتر شهرهای ساحلی هستند که گردشگران را به خود جذب می کنند،به خصوص ایرانیان. ساحل و دریا و سرگرمیهای دریایی مسافران زیادی را به این شهرها می کشاند. شهری که بیشترین بازدید کننده را در میان شهرهای ترکیه، آنتالیا است. از میان سایر شهرها، آنکارا از توجه کمتری در میان تورهای خارجی برخوردار شده است. اما این بدین معنی نیست که این شهر هیچ بازدید کننده ای ندارد. از ایرانیان برخی با اهداف خاصی به این شهر سفر میکنند، اما این اهداف چیست؟


چرا به آنکارا سفر میکنند؟


یکی از دلایل اصلی سفر ایرانیان به شهر آنکارا سفارت آمریکا در این شهر است.ایرانیان برای اخذ ویزای آمریکا به این شهر سفر می کنند.

سفارت آنکارا یکی از سفارتهایی است که درخواست کننده های ویزای آمریکا از ایران برای تکمیل درخواستشان و انجام مصاحبه به آنجا دعوت می شوند و همین یکی از دلایل سفر ایرانیان به این شهر زیبا است.

بیشتر مسافران با این هدف ترجیح می دهند که در هتلهای نزدیک سفارت آمریکا اقامت کنند تا دسترسی شان آسان باشد.هتلهای نزدیک سفارت بسیار متنوع هستند،از هتلهای دو ستاره تا 5 ستاره.بستگی به بودجه می توان هتلی مناسب را در نزدیکی سفارت رزور کرد و با خیال آسوده به کارهای مهاجرت پرداخت.

هتل 5 ستاره ی ریکسوس در مقابل سفارت آمریکا قرار دارد و هزینه ی یک شب اقامت در این هتل بی نظیر 149یورو است.هتل دارای اتاقهای لوکس و استخرهای بی نظیر است.همچنین هتل نزدیک ایستگاه مترو آنکارا است و دسترسی به جاهای دیگر آسان است.






در این حوالی هتلهای دو ستاره ی ارزانتری نیز وجود دارند و مناسب برای افرادی هستند که فقط برای کار سفارت آمده اند و نمی خواهد زیاد هزینه کنند.

هتل دو ستاره ی مینا که تنها 15 دقیقه پیاده تا سفارت راه دارد و با هزینه ی کمتر می توان به کارهای مهاجرت پرداخت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.