کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

تور ارزان آنتالیا در هتل کلاب فلکون

هتل کلاب فلکون، یکی از هتلهای چهار ستاره شهر آنتالیا است که در ساحل لارا واقع شده است. این هتل با مرکز شهر آنتالیا پنج کیلومتر و با فرودگاه ده کیلومتر فاصله دارد. پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال رزرو تور ارزان آنتالیا هستید، هتل کلاب فلکون را مد نظر داشته باشید. حداقل هزینه رزرو اتاق تک تخته در این هتل 90 هزار تومان است!
مانند تمامی هتلهای منطقه لارا، کلاب فلکون نیز امکانات تفریحی زیادی برای مهمانان تدارک دیده است. داشتن ساحل اختصاصی یکی از ویژگی های خوب این هتل است . مهمانان هتل می توانند از امکانات حمام آفتاب، استخرهای روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، حمام ترکی، بازی های آبی، زمین بازی، کلاب شبانه، سالن سینما و ... استفاده نمایند. همچنین خدمات ماساژ برای رفع خستگی روزانه در اختیار مهمانان است.
هتل دارای چنیدن رستوران و بار است که در هر کدام، یک منوی ویژه و متنوع تدارک دیده شده است. برای گشت زدن در مرکز شهر می توان از تاکسی های موجود در هتل استفاده کرد. البته هتل دارای مرکز خرید است و نیازی به بیرون رفتن برای تهیه سوغاتی نیست.  اتاق کنفرانس، دسترسی سراسری به اینترنت، کرایه خودرو، صرافی، خدمات نگهداری از کودکان و خدمات ویژه معلولین بخش دیگری از امکانات این هتل چهار ستاره است.
247 اتاق این هتل با دکوراسیونی شیک و مدرن و در مساحت های بزرگ با نورگیری عالی طراحی شده اند. تمامی اتاق ها مجهز به قفل الکترونیکی، سیفتی باکس، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار با شارژ روزانه، روم سرویس 24 ساعته، تخت های کینگ سایز، سرویس و حمام مجهز، سیستم روشنایی و پرده هوشمند هستند.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.