کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

معرفی یک هتل رویایی در مالدیو

اگر شما جز افرادی هستید که برای خرید تور نوروز 96 مایل به صرف هزینه های کلان هستید، پیشنهاد ما سفر به یکی از بهترین نقاط بر روی زمین است که به بهشت زمینی معروف است.


پیشتر درباره ی کشور مالدیو و موقعیت آن سخن گفتیم. همانطور که گفتیم، بیشتر کسانی که به مالدیو سفر میکنند ،نه به قصد خرید و نه به قصد سفر به یک مکان تاریخی اقدام به خرید تور میکنند، بلکه برای آرامش و زیبایی منحصر به فردی که مالدیو دارد، این مجمع الجزیره را برای سفر انتخاب میکنند.


در مالدیو مرداب های بسیار زلال و شفافی وجود دارد که شباهتی به مرداب های سایر مناطق دیگر ندارد. در این جزیره که کمتر از 3 متر از سطح دریا ارتفاع دارد، مسافران میتوانند در سواحل شنی سفید رنگ آن به تفریح بپردازند، با قایقهای موجود در ساحل به جزایر دیگر بروند و به گشت و گذار بپردازند.


هتلهایی که در مالدیو ساخته میشوند را میتوان به تنهایی از جاذبه هایی برای گردشگری دانست، چرا که نمونه ی این هتلها نادر هستند. برای مثال اگر شما توانستید از عهده ی هزینه های خرید تورمالدیو بر آیید، میتوانید اقدام به رزرو هتل Kuramathi Island Resort کنید.


معرفی هتل Kuramathi Island Resort


این هتل مانند سایر اقامتگاه ها در مالدیو، راحتی و آرامش را برای مهمانان خود به ارمغان می آورد. در این مجموعه،290 اتاق وجود دارد که علاوه بر اتاق های پاک و آرامشبخشی که به مهمانان عرضه میکند، فعالیتهایی نظیر پینگ پنگ، قایقرانی با کانو، تنیس، پرتاب دارت، موج سواری، ماهیگیری، غواصی صورت میگیرد.


این هتل یکی از بهترینهای مالدیو محسوب میشود. اگر مایل به صرف هزینه ی بالا برای خرید تور نوروز 96 هستید، سفر به مالدیو و رزرو چنین هتلی بسیار مناسب است.


 

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.