کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتل مجلل درویشی مشهد

مشهد مقدس جز مقاصد اصلی سفر بسیاری از ایرانیها است.بسیاری ترجیح می دهند که روزهای تعطیل خود را در این شهر و درکنار حرم امام رضا بگذرانند.به دلیل این استقبال هتلها و هتل آپارتمانهای بیشماری در این شهر ساخته شده است.هر چقدر هم در یک زمان خاص از سال مشهد پر از مسافران از سراسر ایران باشد،باز هم جای خواب برای همه ی آنها وجود دارد.


در میان اقامتگاههای شهر مشهد شما با تنوع بسیاری روبه رو هستید،از هتل آپارتمانهای ارزان قیمت تا هتلهای لوکس پنج ستاره ی گرانقیمت را در این شهر می توانید پیدا کنید.اما قبل رفتن باید بودجه ی خود را تعیین کنید و اقدام به رزور هتل کنید.



معرفی هتل مجلل درویشی



در میان انبوه اقامتگاهها در شهر مشهد به یکی از هتلهای مجلل بر می خوریم که برای یک شب اقامت در آن باید هزینه ی حدود 330هزار تومان را بپردازید.هتل 5ستاره ی دوریشی مشهد یکی از مجلل ترین هتلهای شهر می باشد که با 25 طبقه مرتفعترین مکان اقامتی در شهر مشهد محسوب می شود.



هتل بسیار شیک و با شکوه است وترکیب معماری سنتی و مدرن در طراحی دکوراسیون آن به شکوه و زیبایی آن افزوده است.اتاقها و سوئیتهای هتل با کلیه ی امکانات رفاهی و تخت خوابهای راحت و شیک از مهمانان پذیرایی می کنند.


شما در این هتل شیک با مجموعه ی آبی،سالن بدنسازی،سونا،سالن ماساﮋو مرکز خرید رو به رو می شوید که سفرتان را لوکستر و آرامتر می کند.


از مزیتهای هتل نزدیکی آن به حرم امام رضا است که تنها باید 15 دقیقه پیاده راه بروید تا به حرم دست یابید.

به هر حال می توان با توجه به بودجه یکی از اقامگاههای زیبای شهر را انتخاب کرد،ولی رفتن به هتل درویشی تجربه ی یک زندگی لوکس است.




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.