کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

تور دبی ارزان با اقامت در هتل صدف

بسیاری از الان شروع به برنامه ریزی برای سفرهای نوروزی کرده اند، خیلی پیشتر برخی ها اقدام به رزرو بلیط هواپیما کرده اند. تا چشم روی هم بگذارید نوروز 96هم از راه می رسد،پس تا دیر نشده است با خرید تور نوروز 96 به یکی از شهرهای توریستی خیالتان را بابت سفر نورزه تان راحت کنید.شاید یکی از مقاصد سفر در نوروز شهر دبی باشد.

خیال نکنید که سفر با تور دبی همیشه گرانقیمت است و شما نمی توانید از پس هزینه های آن برآیید،بلکه می توان با حداقل هزینه به دبی سفر کرد.خوبی شهر دبی در این است که از مکانهای اقامتی متنوعی برخوردار است.تورهای دبی نیز با رزرو هتلهای متنوع سعی بر این دارند تا برای هر سطح بودجه ای پکیج تور ارائه بدهند.

اگر می خواهید سفر به صرفه ای را با تور نوروز 96 تجربه کنید به شما رزرو هتلهای سه ستاره ی دبی را توصیه می کنیم. از میان هتلهای سه ستاره ی دبی شاید هتل صدف انتخاب مناسبی برای شما باشد.
هتل سه ستاره صدف دبی

معرفی هتل سه ستاره صدف دبی


هتل صدف دبی یکی از هتلهای سه ستاره ی زیبای دبی است که از موقعیت خوبی برخوردار است.با اقامت در هتل صدف شما بسیار نزدیک به بازار سنتی مرشید،گلد سوک و نایف خواهید بود.با کمی پیاده روی می توانید خود را به این بازارها برسانید و با قدم زدن در آنها و خرید از سفرتان لذت ببرید.این هتل به ایستگاه متروی بونیون،مراکز خرید الغدیر،خیابان الریگا و فروشگاهها و رستورانهای دبی نیز نزدیک است.

هتل صدف از اتاقهای دل باز و مجهزی برخوردار است.از امکانات اتاقها می توان به تخت خوابها و مبلمان  شیک و راحت،حمام،تلویزیون ال سی دی و غیره اشاره کرد.همچنین هتل دارای روم سرویس 24ساعته و یک رستوران شیک با انواع غذاهای بین المللی است که اقامتتان را لذت بخش می کند.

قیمت تور دبی با رزرو این هتل برای شما به صرفه تر می شود و می توانید از تفریحات دبی در ایام نوروز بیشتر لذت ببرید.
هتل سه ستاره صدف دبی

هتل سه ستاره صدف دبی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.