کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کانادا واندرلند

کانادا واندرلند

هکانادا واندرلند (Canada wonderland) در سال 1981 در زمینی به مساحت 130 هکتار در 40 کیلومتری شمال تورنتو ساخته شد. این مجموعه اولین شهربازی کانادا بحساب می آید. این شهربازی یکی از پربازدیدترین شهربازی ها در کانادا بحساب می آید و اغلب کسانی که با تور کانادا به شهر تورنتو سفر می کنند، از این شهربازی بزرگ دیدن می کنند.

اگر ویزای کانادا را دارید، با خرید بلیط هواپیما به این کشور به کانادا واندرلند بروید

بخش عمده شهرت این شهربازی برای بازی های آبی مخصوص و ماشین سواری های منحصر به فردش است. همچنین کانادا واندرلند دارای 16 ترن هوایی است.

در این شهربازی برای تمام سنین بازی هایی اختصاص داده شده است. وسعت زیاد این مجموعه این اجازه را داده تا انواع بازی های مهیج دنیا را با رعایت بهترین استانداردها دور هم جمع آوری کرده و دومین پارک محبوب کانادا در شهر وقن (vaughen) ساخته شود. این پارک دارای چند بخش مهم است که عبارتند از :

ورودی پارک که به آن خیابان بین الملل گفته می شود و در دوطرفش می توان انواع مغازه های لباس فروشی، سوغاتی فروشی و رستوران ها را دید. محل برگزاری فستیوال های بین الملل که در شمال پارک و در نزدیکی محل بازی کودکان است؛ اکشن زون که براساس بازی های مهیج آسیایی و آفریقایی ساخته شده است؛ بخش قرون وسطایی که با سبک قرون وسطایی ساخته شده و رستوران های زیادی دارد؛ کوهستان و آبشار که یکی از مهیج ترین بخش های پارک بحساب می آید. البته اینها مهم ترین و پرطرفدارترین بخش های پارک است و کانادا واندرلند بخش های گردشگری متعدد بسیاری دارد.
کانادا واندرلند
کانادا واندرلند

کانادا واندرلند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.