کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

رزرو هتل در اصفهان هتل 3ستاره ماهان

یکی از انتخابهای ایرانیان برای سفر نوروزی شهر اصفهان است.این سفر با تور نوروزی باشد و یا با خودروی شخصی می تواند با گردشگری در میان آثار باستانی بسیار لذتبخش باشد. البته قبل از سفر بایستی با رزرو هتل در اصفهان نصف جهان،مقدمات سفر را فراهم کرد.

اصفهان در نوروز میزبان گردشگران بسیاری از سراسر ایران و جهان می شود،از این روی بایستی با رزرو هتل در اصفهان از قبل خیال خود را بابت محل اقامت آسوده کنید تا برای پیداکردن جای خواب دچار سردرگمی نشوید. پس در سایتهای اینترنتی بگردید و بهترین هتل متناسب با شرایط خود را با رزرو آنلاین هتل از همین الان از آن خود کنید.

در این پست به معرفی یکی دیگر از هتلهای اصفهان می پردازم که با رزرو آن تعطیلات نوروز برای شما خاطره انگیز تر می شود.
هتل ماهان اصفهان

معرفی هتل 3ستاره ی ماهان اصفهان

برای معرفی هتل ماهان باید از اتاقها و سوئیتهای زیبای آن شروع کنیم که شرط اصلی رزرو این هتل هستند.تمامی اتاقها و سوئیتهای هتل مجهز به امکانات رفاهی ای چون یخچال،تلویزیون و شبکه های ماهواره،تلفن و اینترنت در اتاق،تخت خوابهای راحت،سرویس ایرانی و فرنگی و حمام خصوصی هستند.به علاوه در این هتل برای رفاه حال مهمانان یک رستوران تعبیه شده است که انواع غذاهای لذیذ را به گردشگران ارائه می دهد تا آنها برای صرف غذا در شهر سردرگم نشوند.در لابی هتل نیز دسترسی به اینترنت وجود دارد.هتل دارای پارکینگ اختصاصی و نمازخانه نیز است.
هتل ماهان اصفهان

هتل ماهان اصفهان
موقعیت مکانی هتل ماهان اصفهان هم برای شما بسیار مناسب است.این هتل در محدوده ی خیابان بزرگمهر اصفهان قرار دارد و با قرارگیری در شرق اصفهان و در مجاورت بزرگراههای اصلی شهر،دسترسی مهمانان هتل به سطح شهر و مراکز توریستی مهم اصفهان آسان می کند.به علاوه این هتل در فاصله ی 15دقیقه ای با خودرو از فرودگاه شهید بهشتی،5دقیقه ای تا مراکز درمانی،تجاری و ابنیه ی تاریخی و در فاصله ی 7دقیقه ای از نمایشگاه بین المللی اصفهان واقع شده است.تا باغ گلها و پل خواجو نیز تنها 5دقیقه طی مسیر احتیاج است تا به این مراکز توریستی در اصفهان دست یابید.
هتل ماهان اصفهان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.