کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتلهای کیش : هتل مارینا

هتل مارینا کیش

جزیره ی زیبای کیش در خلیج فارس مملو از هتلهای متنوعی است که گردشگران با رزرو آنها سفر خاطره انگیز همراه با آرامش و آسایش را برای خود رقم می زنند. به خصوص که تعطیلات نوروز از راه می رسد و بسیاری برای رفع خستگی یک سال گذشته و کسب انرژی برای شروع سال نو، به این جزیره ی زیبا سفر می کنند.

 تنوع هتلهای کیش به طوری است که افراد با هر میزان بودجه می توانند به درستی به
رزرو هتل بپردازند و از بودن در جزیره نهایت لذت را ببرند.از هتلها و سوئیتهای رو به دریای آبی نمی توان گذشت. یکی از هتلهای شیک کیش رو به دریا هتل 5ستاره مارینای کیش است.


هتلهای پنج ستاره کیش : هتل مارینا کیش

هتل مارینا کیش با معماری مدرن و تجهزیزات پیشرفته و امکانات سطح عالی جز هتلهای گرانقیمت جزیره به حساب می آید.قیمت یک شب اقامت در اتاق دو تخته ی هتل از شبی حدود 800هزار تومان آغاز می شود.هتل دارای اتاقهای دل باز و شیک با کلیه امکانات رفاهی است.از امکانات اتاقها می توان به تخت خوابهای شیک و راحت،مبلمان زیبا، تلویزیون ال سی دی، کانالهای ماهواره و سیستم تهویه مطبوع و امکانات دیگر اشاره کرد.
هتل مارینا کیش

دیگر امکانات هتل مارینا کیش استخر سرپوشیده،سونا بخار و جکوزی،سالن بدن سازی،سالن زیبایی،فروشگاه و کافی شاپ،پارک تفریحی و غیره است.

محوطه سازی هتل بی نظیر است.هتل در زمین به مساحت بیش از 10هزار هکتار بنا شده است و از فضای سبز و آبنماهای زیبا برخوردار است.همچنین هتل چشم اندازی زیبا به ساحل و دریا دارد که اقامت را لذت بخش تر می کند.

یک خبر خوش:

شما می توانید با مراجعه به لینک زیر، این هتل را از سایت پین تا پین با تخفیف 13 درصدی رزرو کنید و در هزینهی اقامت خود صرفه جویی کنید:

https://www.pintapin.com/%D8%B1%D8%B2%D8%B1%D9%88-%D9%87%D8%AA%D9%84/%DA%A9%DB%8C%D8%B4/%D9%87%D8%AA%D9%84-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%86%D8%A7-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DA%A9

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.