کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتل کریم خان شیراز

هتل کریمخان شیراز

تعطیلات نوروزی به پایان رسیده است، این یعنی جاده ها خلوت ترند، خرید بلیط هواپیما آسان تر است و رزرو هتل دلخواه راحت تر.

اگر شما از آن دسته از مسافرانی هستید که از سفر کردن در تعطیلات شلوغ دست کشیده و منتظر روزهای خلوت تر هستید، این روزها زمان مناسبی است.

هتلهای شیراز : هتل کریمخان شیراز

هتل کریم خان شیراز را باید یکی از هتل های رده اقتصادی بسیار خوب این شهر دانست. این هتل سه ستاره در خیابان رودکی شهر شیراز واقع شده و هم دسترسی خوبی به مراکز تجاری و مراکز خرید دارد و هم مهمانانش را با دسترسی راحت به مراکز گردشگری و جاذبه های توریستی شهر روبرو می کند.
هتل کریم خان تا فرودگاه بین المللی شیراز حدود 20 دقیقه با ماشین فاصله دارد و از هتل، می توان با تاکسی سرویس 24 ساعته، به فرودگاه رفت. تمامی اتاق های این هتل سه ستاره با یخچال، تلویزیون، دسترسی به اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی و حمام اختصاصی تجهیز شده اند. خدمات لاندری با پرداخت هزینه ممکن است.
پارکینگ رایگان، نمازخانه، ماهواره، کافی شاپ، اینترنت در لابی و رستوران از دیگر خدمات هتل به مهمانانش است. مهمانان می توانند از خدمات کافی شاپ در اتاق خود بهره مند شوند که البته هزینه بیشتری دارد. همچنین با هماهنگی با رسپشن، ساعت بیدارباش هم قابل تنظیم خواهد بود. صبحانه به صورت بوفه آزاد و به صورت آپشن رایگان به تمامی رزروهای هتل تعلق می گیرد. اما ناهار و شام باید به صورت انتخاب از منو سرو شود. برای رزرو هتل با تخفیف سری به سایت این هتل بزنید.
هتل کریمخان شیراز
هتل کریمخان شیراز
هتل کریمخان شیراز
هتل کریمخان شیراز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.