کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتل نگین جی اصفهان

گردشگری در فصل بهار از رونق بسیاری برخوردار است، مخصوصا که هوا هنوز مطبوع است و آب و هوا بسیار مناسب است. شهرهای مختلفی در سراسر ایران وجود دارد که در هر فصل از سال پذیرای مهمانان بیشماری خواهند بود. یکی از همین شهرهای سنتی و زیبا، اصفهان است.

اصفهان به عنوان یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری همیشه در میان شهرهای ایران پیشتاز می باشد.
برای رزرو هتل اصفهان در میدان احمد آباد، هتل سه ستاره ی نگین جی را به شما پیشنهاد می کنیم. اگر برای رزرو این هتل از سایت رزرو هتل آنلاین پین تا پین استفاده کنید، می توانید از 5 درصد تخفیف ویژه که برای رزرو این هتل در نظر گرفته شده نیز برخوردار شوید.
هنگام اقامت در هتل سه ستاره ی نگین جی می توانید به فراخور شرایط و سلیقه ی خود، هر یک از اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته و یا سوئیت های چهار تخته و یا پنج تخته را انتخاب کنید.

امکانات هتل نگین جی اصفهان
اگر با ماشین شخصی خود به اصفهان سفر کرده باشید، هتل یک پارکینگ اختصاصی در اختیار شما قرار خواهد داد و اگر با پرواز به این شهر زیبا آمده باشید، نیز ظرف 20 دقیقه از فرودگاه اصفهان با سواری به هتل نگین جی خواهید رسید.

در لابی هتل امکان استفاده از اینترنت را ندارید، اما در اتاق ها و سوئیت ها می توانید از اینترنت وایرلس پرسرعت استفاده کنید.
در هتل سه ستاره ی نگین جی اصفهان صبحانه به صورت رایگان سرو می شود، اما برای صرف ناهار و شام متاسفانه این هتل دارای رستوران نبوده و این توفیق اجباری را پیدا می کنید که رستوران های مطرح و معروف اصفهان را تجربه سازید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.