کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

اقامتی شاهانه در هتل 5ستاره پرزیدنت مسکو

ایرانیان اهل سفر و گردشگری از همین حالا به دنبال تدارک سفرهای خود به مناسبت تعطیلات عید فطر هستند. یکی از کشورهای دیدنی که در این ایام می توانید هدف قرار بدهید، کشور روسیه است. پس تعلل نکنید و همین امروز تور روسیه عید فطر 96 را خریداری کنید. شما می توانید برای خرید این تور ویژه از طریق سایت پارمیدا به آدرس؟ اقدام کنید.
اما برای مسافران با سلیقه تور روسیه عید فطر 96 یکی از زیباترین هتلهای شهر مسکو را معرفی می کنیم که در این سفر می توانید آنرا انتخاب بکرده و زندگی مجللی را تجربه بکنید.
معرفی هتل 5ستاره پرزیدنت مسکو
هتل پرزیدنت مسکو یکی از مجلل ترین و باشکوه ترین هتلهای شهر مسکو است. بنای قرمز رنگ این هتل چندین طبقه در قلب شهر مسکو واقع شده است. هتل سبکی کلاسیک دارد که مجهز به کلیه ی امکانات رفاهی شده است.
هر کدام از اتاقهای این هتل مجلل از طراحی منحصر به فردی برخوردار هستند. در طراحی اتاقها از عناصر کلاسیک بهره برده و هر کدام را به طرح و رنگی خاص تزئین کرده اند.
کلیه ی اتاقها بزرگ و دلباز بوده و با مبلمان و سرویس خواب چوبی کلاسیک، کاغذ دیواری و موکتهای طرح کلاسیک تزئین شده اند. از امکانات رفاهی اتاقها باید به تلویزیون و ماهواره، سرویسهای چوبی، پنجره با چشم انداز زیبا، سیستم تهویه مطبوع، سرویس حمام مجهز به وان و سشوار و دستشویی اشاره کرد.


این هتل 5ستاره ی مجلل دارای یک رستوران بسیار شیک است که انواع غذاهای روسی و اروپایی در آن سرو می شود. در طبقه ی 14ام هتل رستوران دیگری وجود دارد که از آن می توانید توسط دوربین چشم انداز زیبای شهر مسکو را تماشا کنید.

از دیگر امکانات هتل باید به استخر سرپوشیده ی بسیار مجهز و شیک، سونا، سالن بدن سازی، وان آب داغ به همراه سرویس ماساژ اشاره کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.