کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هیجان و پل شیشه ای در چین

کشور چین کم جاذبه ی گردشگری ندارد و هر روزه در پی ساخت مکانهایی شگفت انگیز برای جذب بیشتر توریست است. در اخبار گردشگری به پلی هیجان انگیز در چین بر می خوریم که دل شیر می خواهد تا از روی آن عبور کنید.


چینی های مبتکر یک پل نه از جنس فولاد و چوب،بلکه پلی بر روی دره ای عمیق از جنس شیشه ساخته اند. یعنی باید هیچگونه ترسی از ارتفاع نداشته باشید تا بتوانید دقایقی بر روی پل راه بروید.



تور چین را خریدید حتما راه رفتن بر روی این پل را تجربه کنید.



درست است که مدتیست کشور چین به ساخت کالاهای ارزان و بی کیفیت معروف شده، اما نمیتوان از جاذبه های گردشگری فوق العاده ای که داراست، چشم پوشید.





سرسبزی کشور پهناور چین برای همه ی ما شناخته شده است،کوههای سربه فلک کشیده ی پوشیده از گیاهان سبز هر گردشگری را جذب چین می کند.اما اگر قرار باشد از روی یک پل شیشه ای شاهد این سرسبزی باشید دیگر خیلی جرات می خواهد.هم از کوههای سبز لذت می برید و هم شجاعت خود را می آزمایید.


این پل فوق العاده در پارک جنگلی ملی Zhangjiajie بر فراز کوه Tianmen ساخته شده است و به نظر می آید که مخصوص گردشگران بی باک این منطقه است.ارتفاع پل 1430متر و ضخامت 6.35سانتی متری دارد.یعنی شما در این ارتفاع بر روی یک پل نازک شیشه ای می ایستید و مناظر زیبای اطراف را تماشا می کنید.اما وحشتی که در شما ایجاد می شود شما را از بازدید مناظر بازمی دارد.ولی جای هیچگونه ترسی نیست،چراکه این پل شیشه ای بسیار امن است.اگر جرات کنید مسیر 61متری پل را بدون ترس طی کنید بسیار فرد شجاعی هستید.اما دیدن دره ی عمیق در زیر پاهایتان به هیجان این مسیر شیشه ای می افزاید.


این پل در کنار بسیاری از جاذبه های توریستی استان هوان چین قرار دارد و این پل بیش از پیش توریستها را برای بازدید از آن به این منطقه می کشاند.

حالا اگر جراتش را دارید در سفرتان به چین از این پل عبور کنید تا هیجان واقعی را تجربه کنید.


پل شیشه ای چین

پل شیشه ای چین

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.