کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

برج گالاتا در استانبول

سفر به استانبول می تواند در بهار دل انگیز باشد. اما قبل از خرید تور به این شهر اوراسیایی کمی در باره ی مکانهای دیدنی اش تحقیق کنید.در اینجا یکی از بناهای دیدنی شهر استانبول را معرفی می کنم تا در سفرتان حتما از آن بازدید کنید.


برج گالاتا یکی از دیدنیهای مشهور شهر استانبول ترکیه است که گردشگران بیشماری از سراسر دنیا برای دیدنش راهی استانبول می شوند.برج گالاتا یا به زبان ترکی گالاتا کوله سی استاین برج سنگی با ارتفاع 70 متر در 9 طبقه یکی ازقدیمی ترین و بلندترین برجهای سنگی جهان است.


برج گالاتا استانبول


برج گالاتا سنبل شهر استانبول است و در منطقه ی گالاتای استانبول در انتهای جاده ی استقلال و شمال خلیج شاخ طلایی قرار دارد.برجی در نه طبقه که چشم اندازی زیبا به خلیج شاخ طلایی،دریای مرمره و پل بغاز دارد.در بالای این برج شهر استانبول زیر پایتان است و می توانید از مناظر زیبا نهایت لذت را ببرید.بیشتر می توانید بخش آسیایی استانبول را از آن بالا تماشا کنید.


برج گالاتا استانبول


اما برج گالاتا در قرون وسطی در سال 528 میلادی توسط امپراطوری بیزانس بنا نهاده شد و در سال 1348 میلادی توسط جمهوری نشینان جنوایی برای جلوگیری از تعرض به شهر بازسازی شد و قلعه ی عیسی نامگذاری شد.پس از فتح استانبول توسط عثمانیها در سال 1453میلادی به برج گالاتا تغییر نام پیدا کرد.


اما اکنون برج به یکی از جاذبه های توریستی شهر استانبول تبدیل شده است و می توانید در طبقه ی آخر برج در کلوب،کافه و رستوران سنتی به تماشای مناظر شهر بپردازید.


اگر با تور استانبول راهی این شهر شدید،برج گالاتا را در لیست بازدید خود قرار دهید.برج از ساعت 9 صبح تا 8 شب پذیرای توریستهاست و از ساعت 9شب به بعد می توانید از سایر سرگرمیهای برج بهره ببرید.همچنین ورودی برج 10 لیره ترک است و به عبارتی 7000تومان خودمان.در اطراف برج مغازه های سنتی ای وجود دارند که می توانید از آنها برای خود و عزیزانتان سوغات تهیه کنید. 


برای خرید بهترین تورهای استاتبول با قیمت مناسب کلیک کنید.


برج گالاتا استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.