کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

فرانسه...رتبه ی نخست گردشگری در جهان


پاریس و برج ایفل نام آشنایی برای همه ی ماست و شاید یکی از آرزوهای ما رفتن برفراز این برج زیبا و تماشای چشم اندازهای پاریس است.این تنها جاذبه ی توریستی شهر پاریس و فرانسه نیست که توریستها را از سرتاسر جهان برای بازدید از آن راهی کشور فرانسه می کند.


آنچه مسلم است فرانسه آنقدر جذابیت دارد که با توجه به آنچه در اخبار گردشگری می خوانیم، سالهای سال پر بازدیدترین کشور توریستی در جهان بوده است.این کشور بی نظیر در سال 2014 میلادی با حدود 83میلیون بازدید جایگاه خود را در مکان نخست پربازدید ترین کشور جهان حفظ کرد.


جاذبه های توریستی طبیعی و تاریخی و همین طور بافت شهری این کشور می توانسته مهمتری عامل در جذب گردشگران به این کشور باشد.


اما در این میان شهر پاریس پایتخت فرانسه به تنهایی توانسته است بیشتر بازدیدکنندگان را به سمت خود جذب کند.از جذابیتهای این شهر اروپایی می توان به برج ایفل،موزه ی لوور،کلیسای نتردام،کاخ ورسای،شانزه لیزه و خیلی مکانهای دیدنی دیگر اشاره کرد.


برج ایفل سازه ای فلزی است که قرار بود به طور موقت در آن مکان قرار بگیرد،اما حالا می بینیم سالهای سال در شهر پاریس قدر علم کرده است و نمادی برای این پایتخت اروپایی شده است.قرار بود که این سازه ی عظیم برای نمایشگاهی در سال 1889 به مناسبت صدمین سالگرد انقلاب فرانسه در این محل به طور موقت قرار بگیرد.اما پس از آن جمع نشد و سالهای متمادی در محل به عنوان نماد شهر پاریس پا برجا باقی ماند.این برج از حدود 18 هزار و 38 قطعه آهنی ساخته شده است که با دو میلیون و نیم میخ و پیچ به یکدیکر متصل شده اند که وزن تقریبی 10 هزار تن را ایجاد می کنند.ارتفاع برج ایفل به 324 متر می رسد که در آن زمان مرتفع ترین برج محسوب می شد.لازم به ذکر است که نام برج از روی نام سازنده ی برج یعنی آقای گوستاو ایفل برگرفته شده است.


فرانسه کشوری باستانی است که همین موضوع بناهای تاریخی دراین کشور را بر جای گذاشته است.در کنار بناهای تاریخی،موزه ها،کلیساها و طبیعت زیبای فرانسه بس است تا به اولین کشور پربازدید در جهان در سال 2014 تبدیل شود.بماند که سالهای بسیاری این رتبه را برای خود حفظ کرده است.حال اگر قصد یک سفر لوکس دارید بشتابید و به پاریس زیبا سفر کنید. ضمنا برای خرید برترین تورهای فرانسه به لینک زیر مراجعه کنید و در بهترین هتلها اقامت کنید.


http://www.parmidatours.com/tour/france

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.