کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

معرفی هتل اورنج کانتی در آنتالیا

اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید, پیش از سفر محل اقامت خود را انتخاب نمایید. این شهر به دلیل آن که شهری توریستی است هتل های بی نظیری را در خود جای داده است. اگر با تور آنتالیا مرداد 96 به ترکیه سفر می کنید, می توانید در بهترین هتل های آنتالیا اقامت کنید. یکی از بهترین هتل های انتالیا هتل اورنج کانتی است که در مطلب زیر به معرفی این هتل محبوب خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید. 

معرفی هتل اورنج کانتی

هتل اورنج کانتی در منطقه ی کمر آنتالیا واقع شده است. جالب است بدانید معماری این هتل به سبک آمستردام قرن 16 میلادی است و دارای امکانات رفاهی بسیاری می باشد. این هتل مشهور و پرطرفدار در کنار دریای مدیترانه واقع شده است و دارای ساحلی اختصاصی می باشد. در ساحل هتل, می توانید غذاهایی را میل نمایید که در حضور شما طبخ می شوند, همه ی این غذاها اورگانیک هلندی و غذاهای اصیل عثمانی می باشند. در محوطه ی هتل سرگرمی های متنوع و برنامه های گوناگوی برگزار می شود که محیطی شاد و جذابی را برای مهمانان به وجود آورده است.  

اتاق های هتل اورنج کانتی

این هتل دارای 514 واحد با ویژگی های منحصر به فرد می باشد که با توجه به تعداد نفراتتان و سطح انتظارتان می توانید یکی از این واحد ها را انتخاب نمایید. اتاق های دلوکس, سوییت, اتاق های دوبلکس و اتاق های مختص معلولین از انواع اتاق های این هتل می باشد. همه ی اتاق های هتل اورنج کانتی مجهز به تلویزیون, مینی بار, تهویه ی مطبوع, حمام و دستشویی اختصاصی, بالکن, مبلمان, تخت, روتختی های تمیز و نو و ... می باشند. اتاق ها دارای عایق صدا هستند و می توانید خوابی با آرامش خیال داشته باشید, بدون آنکه نگران صداهای اطراف باشید. همه ی تلاش هتل اورنج کانتی بر اساس آن است که مهمانان و مسافران راضی و راحت باشند که خوشبختانه تا به امروز نیز موفق بوده است. اتاق های ایم هتل 5 ستاره می توانند رو به استخر, خلیج آنتالیا و کوه های توروس باشند. دکوراسیون مدرن و نقاشی های فلاندرز در همه ی اتاق های هتل به چشم می خورد. 
2 آیس تی, کولا, 2 سوودا, بطری آب, 2 بطری آب میوه و 2 لایت کولا در مینی بار وجود دارد که روزانه به صورت رایگان شارژ می شود. سرویس بهداشتی هتل بسیار بزرگ و دارای خدماتی رایگان است که هر  روز مورد بررسی قرار می گیرند. 

رستوران های هتل

هتل اورنج کانتی دارای 3 رستوران است که 2 تا از این رستوران ها آلاکارته می باشد. 
رستوران دورد به صورت بوفه است و صبحانه, ناهار و شام سرو می کند, ظرفیت این رستوران با 450 نفر تکمیل می شود. رستوران استیک هوس غذا های گوشتی و استیک سرو می کند که طرفداران خاص خود را دارد. رستوران آلاکارته سوشی غذا های ژاپنی را سرو می نماید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.