کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

حجمهایی از جنس یخ و برف در چین

در دنیا یکی از جذابیتهای گردشگری،مجسمه ها هستند. مجسمه هایی که از گذشته تا حال حرفی برای گفتن داشته اند و چشم بشر را به خود خیره نگه داشته اند.از مجسمه های سنگی تخت جمشید تا مجسمه های معروف ابوالهول و مجسمه ی بودا،مجسمه هایی که از عصر باستان رسیده اند و افکار گذشتگان را به ما نمایان می کنند.اما در عصر حاضر نیز مجسمه های بسیاری هنرمندانه ساخته می شوند و نماد خاصی برای شهر و یا یک کشور تلقی می شوند.یکی از معروفترین آنها مجسمه ی آزادی در ایالات متحده ی آمریکا است که نمادی برای این کشور محسوب می شود.


اما مجسمه ها در عصر حاضر پا را فراتر نهاده اند و آنها را نه از جنس آهن، گل و گچ،بلکه از جنس برف و یخ می توانی پیدا کنی.مجسمه های باشکوه یخی را می توانید در کشورهای مختلفی مانند روسیه مشاهده کنید،اما از چین که در اخبار گردشگری کشور چهارم در میان پربازدیدترینها محسوب می شود،هیچ چیز بعید نیست.


هر ساله در فصل سرما چین میزبان جشنواره ای می شود که در آن حجمهای باشکوه یخی و برفی،گردشگران را از سراسر جهان به این کشور زیبا و پهناور جذب می کند.در فصل سرما استان هیلونگ جیانگ در شمال شرقی چین پر از برف می شود و همین دلیلی می شود تا چینی های باهوش از این یخ نیز بهره ی اقتصادی ببرند و جشنواره ی مجسمه های یخی را برپا کنند.حجمهای شگفت انگیزی که در نوع خود بی نظیر هستند و نورپردازی خاص به شکوه آنها می افزاید.


تماشای تصاویر جشنواره ی باشکوه مجسمه های یخی اوج هنر و خلاقیت و درایت چینی ها را بیش از پیش به ما ثابت می کند.


مجسمه های یخی در چین

مجسمه های یخی در چین

 برای یک سفر هیجان انگیز به چین در فصل سرما از سال فکر کنید تا شاهد مجسمه های یخی باشید. برای خرید تور چین اینجا کلیک کنید.
مجسمه های یخی در چین


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.