کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

تور آنتالیا شهریور 96 با هتل مدر ریزورت کمر

هتلهای آنتالیا از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند و اغلب با خدمات All یا UAll سفری آرام و راحت را برای مهمانانشان که از اقصی نقاط دنیا آمده اند رقم می زنند. اصلا یکی از دلایل پرطرفدار بودن آنتالیا، وجود هتلهای متنوع با خدمات فوق العاده است که در هیچ شهر توریستی دیگر نمی توانید مشابهش را پیدا کنید. اگر قصد خرید تور آنتالیا شهریور 96 را دارید آنقدر گزینه پیش روی شما وجود دارد که تنها کافی است سطح بودجه ی خود را تعیین کنید تا یکی از بهترین و به صرفه ترین سفرهای عمرتان رقم بخورد.
قیمت تور آنتالیا در آخرین ماه تابستان از از حدود 3میلیون تومان آغاز و به 13میلیون تومان ختم می شود. البته این هزینه برای اقامت در هتلهای 4و 5ستاره با موقعیت بسیار عالی است. اگر کمی جستجو کنید می توانید تور آنتالیا را با قیمتهای کمتر هم خریداری کنید.
اما یکی از بی نظیرترین هتلهای آنتالیا هتل 5ستاره ی مدر ریزورت در منطقه ی کمر آنتالیا است. نرخ تور آنتالیا با رزرو اتاق یک تخته 4.750.000تومان و اتاق دو تخته 4.050.000تومان است که با توجه به امکانات و کیفیت خدمات هتل این میزان هزینه واقعا ارزشش را دارد.


معرفی هتل مدر ریزورت کمر آنتالیا

برای معرفی هتل مدر ریزورت باید گفت یکی از زیباترین و مجلل ترین هتلهای 5 ستاره ی آنتالیا است که چون نگینی در منطقه ی توریستی کمر می درخشد. نقطه ی قوت این هتل ساحلی بودن آن است که از پنجره ی اتاقها می توانید مناظر زیبایی از ساحل شنی و دریای زلال را تماشا کنید.
هتل مدر ریزورت دارای امکانات تفریحی و رفاهی در سطح بسیار بالایی است. از جمله امکانات هتل می توان به  استخر روباز همراه با تختهای آفتاب، اتاق ماساژ، حمام ترکی، سالن بدنسازی، اتاق بازی کودکان، جکوزی و استخر سرپوشیده اشاره کرد که طول مدت اقامت شما در این هتل را بسیار باکیفیت تر می کنند.



به علاوه هتل دارای یک رستوران بسیار شیک و مجهز است که با توجه به All بودن هتل می توانید در فضای آرام آن تمامی وعده های غذایی را در کنار خانواده میل کنید. در ضمن رستوران هتل تمامی وعده های غذایی را به صورت بوفه ارائه می دهد که شاید هیجان انگیزترین بخش اقامت شما در این هتل باشد.


در هتل مدر ریزورت دسترسی به اینترنت در کلیه ی فضاها از جمله اتاقها به صورت رایگان امکان پذیر است. پس از اقامتتان در این هتل نهایت لذت را ببرید.
برسیم به اتاقهای هتل که طراحی زیبا و دلنشین آنها آرامش بیشتری را نصیب شما خواهد کرد. علاوه بر طراحی، در اتاقها کلیه ی امکانات رفاهی برای اقامت آرام و راحت شما فراهم شده است. از جمله آنها باید به بالکن، اینترنت رایگان، تلویزیون ماهواره ای،  حمام مجهز به سشوار و سایر امکانات، تخت خواب و مبلمان راحت و سیستم تهویه ی مطبوع اشاره کرد.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.