کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

تورهای اروپایی بهار 97

یکی از تورهای اروپا بهار 97 که با گردشگری در برترین کشورهای توریستی اروپا برنامه ریزی شده است، تور ایتالیا، فرانسه و اسپانیا می باشد.


تور ایتالیا، فرانسه و اسپانیا


این تور گردشگری اروپایی از 10ام الی 19ام خرداد ماه سال جاری، در مدت 9 شب و 10 روز برگزار می گردد.

در این تور گردشگری خارجی 4 شب را در بارسلون خواهید گذراند و از آن جا برای مدت 3 شب به شهر رم در ایتالیا می روید. و در نهایت نیز 3 شب را به شهر زیبای پاریس در فرانسه خواهید رفت.




تور دور ایتالیا


البته به جز این ها اگر مایل به دیدن کشور زیبای ایتالیا باشید و بخواهید تمام مدت سفر خود را در ایتالیا به سر برید، تور دور ایتالیا ویژه ی بهار که از 27ام اردیبهشت تا 3ام خرداد ماه 97 برقرار می باشد، نیز گزینه ای عالی خواهد بود.

این تور ایتالیایی مسافران خود را 3 شب در رم، 2 شب در فلورانس و 2 شب در ونیز میهمان می سازد.


تور فرانسه و ایتالیا


به جز این ها برای دیدن کشور فوق العاده ی ایتالیا، می توانید از خرید تور فرانسه و ایتالیا نیز استفاده کرده و برای مدت 7 شب و 8 روز در این دو کشور اروپایی به تفریح و گشت و گذار بپردازید.

پرواز این تور با هواپیمایی Alitalia می باشد.
تور ترکیبی فرانسه و ایتالیا شامل 4 شب در شهر رم و 3 شب در پاریس خواهد بود.



تور اسپانیا


تور تکی اسپانیا نیز ویژه ی بهار 97 برقرار بوده و در دو نوع 4 شب و 7 شب برگزار می گردد. پرواز این تور با هواپیمایی ماهان ایر خواهد بود.


تور اسپانیا، ایتالیا، هلند و فرانسه


و در نهایت اگر خواستار تور اروپایی شلوغ تری باشید، پیشنهاد ما تور اسپانیا، ایتالیا، هلند و فرانسه خواهد بود. این تور در بازه ی زمانی 23ام اردیبهشت ماه تا 5ام خرداد ماه برگزار می شود. و پرواز آن با ترکیش ایرلاین است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.