کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتل کاتاماران آنتالیا در منطقه ی کمر


کشور ترکیه به خصوص شهر آنتالیا مقصد بسیاری از مسافران نوروزی ایرانی است.سفری که می تواند زمینی و هوایی با تور نوروز همراه شود و برای مسافران به سفری هیجان انگیز تبدیل شود.از تماشای دریای مدیترانه گرفته تا خرید اجناس با کیفیت ترکی می تواند ایرانیان را در نوروز به این شهر بکشاند.

اما در این میان هتلهای آنتالیا میزبان مسافران نوروزه هستند.در پستهای گذشته هتلهای بسیاری را معرفی کرده ام.حالا هتلی زیبا در منطقه ی کمر آنتالیا را می بینیم.هتل 5 ستاره ی کاتاماران آنتالیا که برای اقامت در آن باید حداقل 39 یورو بپردازید.هتل با مساحتی حدود 19000متر مربع در منطقه ی ساحلی کمر با مناظر زیبا از دریای مدیترانه و کوههای بیداقی قرار دارد و با اتاقهای لوکس شبی آرام را برای مسافران خسته ی نوروزی رقم می زند.

هتل در فاصله ی 50 کیلومتری از فرودگاه قرار دارد و با 15 دقیقه طی مسیر می توانید به این هتل زیبا دست یابید.

هتل دارای 223 اتاق با معماری لوکس است و از کلیه امکانات رفاهی مانند تخت خوابهای راحت،دستگاه تهویه ی مطبوع،تلفن مستقیم،تلویزون و کانالهای ماهواره،اینترنت پر سرعت و مینی بار برخوردار هستند.

می توانید در رستورانهای دلپذیر هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی را میل کنید و مزه ی به یاد ماندنی شان را بخاطر بسپارید.

از دیگر امکانات هتل می توان به باشگاه بدنسازی، زمین تنیس، بیلیارد، گلف، دارت، ماساژ، سونا، حمام ترکی ، استخر روباز و سر پوشیده و انواع ورزش های آبی اشاره کرد که لذت سفر را صد چندان می کنند.

از دیگر جذابیتهای منحصر به فرد هتل،یک تیم نمایش همراه با موسیقی است که عصرها میزبان مهمانان هستند و با برنامه های متنوعشان آنها را سرگرم می کنند.






نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.