کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

شگفتیهای برزیل صحرای سفید

برزیل سرزمینی برای ماجراجویی است.گردشگرانی که سرشان برای تجربه ی فضاهای جدید درد می کند با خرید تور برزیل می توانند حسابی این نیاز خود را برآورده کنند.شما نیز می توانید با اندکی ولخرجی خریدار تور برزیل نوروز 95 باشید و با سفر به این سرزمین پهناور و شگفت انگیز تجربه های جدید کسب کنید.


برزیل
جذابیت خود را مدیون اقلیم متنوعش است که طبیعتی ناب به آن بخشیده است.آبشارها،دریاچه ها،جنگلها،صحراها،سواحل بکر و کوههای سرسبز این کشور پهناور را برای سفر و ماجراجویی آماده کرده اند.اما یکی از دیدنیهای برزیل که در سفرتان نباید دیدن آنرا از دست بدهید صحرای سفید است.
پارک ملی he Lençóis Maranhenses در شمال شرقی برزیل در ایالت  Maranhãoبرزیل قرار دارد و به دلیل شنهای سفید و براقی که دارد به صحرای سفید شهرت یافته است.
صحرای سفید با مناظر خیره کننده و بکر خود به اندازه ی 1.500کیلومترمربع وسعت یافته است و با وجود اینکه منطقه بارانی است،هیچ پوشش گیاهی ای در آن یافت نمی شود.همین مشخصه ی عجیب این پارک را به یکی از شگفتیهای طبیعی در برزیل بدل کرده است به طوری که بسیاری از گردشگران با خرید تورهای برزیل می آیند تا این صحرای سفید را از نزدیک تماشا کنند.
همچنین صحرای سفید دارای تپه های شنی و دریاچه های بسیار زیبایی است که طبیعتی خیره کننده به منطقه بخشیده اند.در دریاچه های صحرا  انواع ماهیهایی زندگی می کنند که تخمشان را پرندگان به اینجا آورده و رها کرده اند.

نظرات 1 + ارسال نظر
سحرررررررررررررر شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 17:31 http://maloosak.69.mu

بدون تعارف عرض کنم سایت خیلی خوبییییییییی دارین
96518

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.