کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

تور دبی نتابستان 96 با هتل دلمون

پس از اوضاع متشنج ترکیه ، حالا تورهای ترکیه طرفداران خود را از دست داده اند.این موضوع به نفع شهرهای توریستی دیگر مانند دبی است.بسیاری که در نوروز قصد سفر به خارج از کشور را داشتند ، ترکیه را هدف قرار داده بودند.اما با وضعی که پیش آمده گردشگران برای خرید تورهای ترکیه مردد هستند.

اما جای نگرانی نیست ، دبی در نوروز برای سفر و گردشگری از آب و هوای بسیار مطبوعی برخوردار است و می توان با خرید تور دبی تابستان 96 آنجا را مقصد سفر های تابستانی قرار داد. مزیت تورهای دبی در این است که با قیمتهای متنوعی روبه رو خواهید شد. اگر بخواهید ارزان به دبی سفر کنید، هتلهای ارزان به شما توصیه می شوند.حالا اگر در این سفر خاطره انگیز به دنبال یک هتل 4 ستاره با امکانات و قیمت مناسب هستید ، به شما هتل 4 ستاره ی دلمون دبی را معرفی می کنیم:

تور دبی نتابستان 96 با هتل دلمون
معرفی هتل دلمون دبی

هتل 4 ستاره ی دلمون دبی تنها در فاصله ی 5 کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد. در اطراف هتل می توانید مرکز خرید Al Ghura و تفرجگاههای بسیاری را پیدا کنید.  متروی Al Riqa، برج ساعت دبی، آبنمای دبی در نزدیکی هتل جای گرفته اند و گردشگری در دبی را برای شما آسان تر می کنند.

از خدماتی که این هتل ارائه می دهد، می توان به ترانسفر فرودگاهی رایگان،  سرویس ایاب و ذهاب روزانه به ساحل، مرکز تجارت جهانی و مراکز خرید اشاره کرد.

و اما اتاقهای هتل بسیار زیبا و تودل برو هستند و با امکانات رفاهی خوب موجبات آسایش و آرامش شما را فراهم می کنند.همچنین در دلمون رستورانهای عربی، فیلیپینی و ایرانی و یک رستوران اصلی وجود دارد که انواع خوراک ها را با کیفیت بسیار مطلوبی سرو می کنند.


تور دبی نتابستان 96 با هتل دلمون

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.